2014. június 28., szombat

szomorú

Csak egy a biztató üzenetekből:

Brigitta Draskóczy gratulálok a blogodhoz.Csak így tovább.Ma reggel hallottam amikor új utasítást közölt az úriember a dolgozókkal.Vakolják körbe az ablakkeretet,mert nem lesz a keret kicserélve sehol sem.Az én ablakkeretemhez nem lehet rögzíteni az ablakszárnyakat.Szét van porladva mindegyik.Remélem egyszer valakire ráesik az ablakom,mert az üveget szinte szinte semmi nem tartja.Ki sem merem nyitni szellőztetés céljából.Ráadásul úgy vakoltak,hogy nem fóliázták le az ablakomat és tiszta malter lett.Láttam a tiétek is olyan.Hova teszik a pénzt?Ez nem is felújítás csak kontár munka,hogy azt higyjük csinálnak is valamit.Nevetnem kell azon,hogy lecserélik az órákat,hogy mindenkinek egységes legyen.Jelenleg rezsón tudunk főzni,mert elzárták elég sok időre a gázt.Már aki megteheti hogy villannyal főzzőn,mert azt ki is kell fizetni.Így nekem is a száraz élelem jut.Felesleges pénzkidobás.Inkább a lakáson belül csinálnák meg rendesen.Állítólagos felújítás után felkínálják a lakásokat megvételre és duplájára emelik a lakbért.Miért is vegyem meg azt a lakást amit fel sem újítottak ja és miből is?Nem a munkások a hibásak,ők utasításra dolgoznak,a fejesek szétosszák maguk között a pénzt.Nyeljük a port így mégjobban allergiásak vagyunk.Szerintem hívjuk ki a tévét és forduljunk a megfelelő "nagyemberekhez".Ugyanis a fülembe jutott,hogy az Unióhoz de itt országunkban is van olyan illetékes akihez nyugodtan fordulhatunk.Úgy látom nem csak a drogról lesz híres a házunk.


Hová is megy el a pénz????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése